سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

تا کرببلا هست زمین را عشق است


                  بسم رب الزینب(س) والشهدا و الصدیقین

                  

                         ببخشید اینجوری مینویسم!

از : شهید گمنام فرزند روح الله

به : خدانکند ما باشیم!؟

موضوع : تشکر!

با عرض سلام امیدوارم حالتان خوب و خوش باشد و در کمال آرامش و آسایش در کنار ناموستان به اموردنیویتان بپردازید . من به عنوان نماینده ی تصادفی یک مشت آدم فراموش شده ، از شما هیچ درخواستی ندارم وفقط به گفتن چند نکته بسنده میکنم :

لطفا بعد از لگد کردن خون ما پای خود را شسته و سپس به ادامه ی کارتان بپردازید؟!. در صورت بروز هرمشکلی در زندگیتان ما را دیوار کوتاه خود بدانید و هرچه بلد هستید و نیستید را نثار ما کنید و از انتساب انها به کلماتی همچون ...و ... و ... و جدا خود داری کنید؟!.سر خم می سلامت شکند اگرسبویی ....?.اگر ما را به ورطه ی فراموشی سپرده اید عیبی نیست ، فقط گذشته ی خود و اجدادتان را از یاد نبرید و ....?.

الف : به برادران!

لطفا کمی از غیرت خود نسبت به ناموستان کاسته ورگ غیرتتان را با عمل لیزری بردارید . چون دکتران امروزی وجود این رگ را برای تنفس در این روزگار، مضر میدانند ومانعی برای امروزی شدن، روشنفکرشدن و...

.ب : به خواهران!

تا جایی که میتوانید خود را مشابه برادران و حتی در شرایطی بالا تر از آنها بدانید و این دانسته را جار بزنید ونیز تا جایی که میتوانید در مصرف لباس و پارچه صرفه جویی کنید واز آن طرف این صرفه جویی را با مصرف انواع بتونه های خارجی و داخلی جبران کنید . ازحیا و عفت و نجابت بپرهیزید که مانع اصلی شما در پیوستن به خانومهای غیر امّل و های کلاس و امروزی و فرنگ رفته و آزاد است . در ضمن اصلا نگران گیر دادنهای پدران و برادرانو همسرانتان نباشید ،چون در شرح وظایف برادران در قسمت قبلی آنها را از داشتن غیرت محروم کردیم .?.

در صورت گم کردن راه به جای پای ما نگاه کرده و در خلاف جهت آن گام بردارید .در پایان،ممنون که به عرایض بنده گوش کرده و آن را سر لوحه ی زندگیتان قرار دادید . من از طرف تمامی دوستان به شما اطمینان خاطر میدهم تا با عمل کردن به این عرایض به تمام خواسته های خود اعم از پاشیدن نمک روی زخم حضرت زهرا (س) ، یاد آوری فدک، خندیدن به حادثه ی کربلا ، لگد مال کردن خون شهدا ،پشت کردن به تمام دغدغه های نسل قبلتان و از همه مهمترپیوستن به باشگاه مدرنیسم وجوزدگی فرهنگی،خواهید رسید.

با تشکرشهید گمنام فرزند روح الله

                       برگرفته از وب ابجیهای گلم به قلم( وب نوشت عزیز)



جوادنجاتی ::: سه شنبه 87/1/20::: ساعت 10:0 عصر


                       بسم رب الزینب(س) و الشهدا و الصدیقین

نحوه شکنجه وشهادت شهیدان طاهری/طهماسبی/میر جلیلی/ از زبان منافقین کوردل :

ابتدا باکابل های چند لایه انها را می زدیم که تمام دست و پا های انها تاول زده بود  ومجددابر روی ان تاولها می زدیم  که باعث ترکیدن و خونریزی  انها می شد روی پاها و دست های متورم انها اب جوش می ریختیم  که پوست بدن انها ترک میخورد بعد با انبردست دندانهای انها را یکی یکی کشیدیم بعدش گوش انها را با چاقوبریدیم  درحین این شکنجه ها انها بارها و بارها بیهوش می شدند و ما انها را به هوش می اوردیم به دستورتقی روی کمر یکی از انهااتوی داغ گذاشتیم بعداز ریختن اب داغ روی سر و صورت انها  موهای انها  به همراه پوست سرشان  که سوخته بود می کندیم  سپس با میله  بهسر و صورت انها می زدیم  که در اثراون ضربات فک یکی از انها شکست ... دوباره با کابل به انها حمله ور شدیم برای چندمین بار  روی تا ولهای انها ضربه می زدیم ...در اخر چشم یکی از انها توسط طاهر در اورده شد ... ما تصمیم به کشتن انها گرفتیم...بعداز بسته بندی کردن انها دربیابانهای تهران در حالی که هنوز نفس می کشیدند  زنده به گورشان کردیم ...پیکرپاک این شهیدان مظلوم بعد از دستگیری و اعتراف شکنجه گران از محل مورد نظر بیرون اورده شد و بایک تشیع با شکوه به خاک سپرده شدند .... 

 اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک: بحق بی بی زینب(س)

                                                       

(چی بگم خدایا کپ کردم با خوندن این مطلب باورش خیلی ... ولی عزیزان این گوشهوزره ای از ظلم و .... بوده که به سربازان روح الله .... به فرزندان ایران .... شده برای چی برای سربلندی و عذت ایران اسلامی  برای ازادی و افتخار ما .... به والله ما مسئولیم برادارن/خواهران دینی به و الله ما مسئولیم در قبال این خونهای  ریخته  شده درقبال این مظلومیت ها .... بیایید خودمون رو اماده کنیم تو هرسنگری هستیم و ظایفمون رو درست انجام بدیم که فردای قیامت جوابی داشته باشیم به این لاله های بهشتی به این یاران  حسین بن علی (ع) بدیم ..... مادرقبال شهدا و ارمانهای انها مسئولیم مسئولیم مسئولیم ....)



جوادنجاتی ::: شنبه 87/1/10::: ساعت 8:0 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 5
کل بازدید :28759
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
جوادنجاتی
سلام علیک/ من جواد فرزند شهید ابراهیم نجاتی هستم پدرم ارادت خاصی به اقا اباالفضل داشته خود من هم از غلامان و نوکران اقا هستم(انشالله)و من این وبلاگ رو تقدیم می کن به ساحت مقدس ارباب و تمامی سرداران شهید شهرمون و در اون ازبیش 10000سردار شهید شهرکرمانشاه که به مظلومیت در این سرزمین زبانزد هستندمی نویسم/انشالله که روز قیامت نگاهی به ما بکنند / دراخر:یادی از یاران یابهتر بگم دلبرای من : شهیدان :عموکرم طهماسبی,عمواحمدسالمیان,خسرو ارمین,جعفر(بهمن)نیری,برومند کهزادی,علی اکبرشرفی,سیدمجیدکلوشادی, سیدمجتبی تیرانداز ,خسرو بصیرمند,شهاب خالصی,سیدجمال حائری زاده,مجیدزارعی,مرادحسین کرانی, عزیزعلی امیدوار,غلامعلی رزلانسری,سیدمحسن کشفی,کیومرث محمدی,خدامروت گلی, حاج حسین اجاقی, فرض الله رحیمی,سیدجوادذاکر :شادی روحشون صلوات حیدری
 
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<