سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا خویشاوندی که از بیگانه دورتر است، و بسا بیگانه ای که از خویشاوند، نزدیک تر است . [امام علی علیه السلام]

تا کرببلا هست زمین را عشق است


 

بسم رب الزینب(س) والشهدا والصدیقین

شهید مجید زارعی ... محل شهادت .... عملیات میمیک ... معاون گردان حنین ...

مجید سه بار به زیارت امام خمینی مشرف شد ... و از نزدیک با ایشان دیدار کرد امام هرسه بار به او گفته بود هر حاجتی داری براورده می شود حضرت امام  به او یک انار هدیه داد و مجید انار را به خانه اورد و در یک دستمال پیچید و در کمدش گذاشت ....مجید راهی جبهه بود بهش گفتم : بعد ازاینکه از عملیات میمک برگشتی برایت عروسی میگیرم  اما اون پاسخ داد مادر عروسی من ماند قیامت ...فردای صبحی که عازم رفتن بود به من گفت مادر جان نامزدم رو به تومیسپارم ان را به کسی بده که باب دل من باشد و راه من را ادامه دهد وقتی کلیدش را داد گفت : مادر وصیت نامه من داخل کمدم است و اناری هم که امام به من داده انجاست اگرتاشش سال برنگشتم به سراغ انار برو اگر انار داخلش خشک شده بود ولی از هم  جدا نشده بود بدانکه من اسیر شدم و بر می گردم اما اگر انار داخلش خشک و  از هم جدا شده بود بدان کهمن شهید شده ام مجیدم را از زیر قران رد کردم در هنگام وداع چندین بار برگشت و به من نگاه کرد انگار از دیدن من سیر نمی شد ...

پس از یک هفته پسر دیگرم حمیداز جبهه برگشت و گفت مادر مجید شهید شده  من اصلا باورم نشد و گفتم پسرم زنده است و بر می گردد... بعد از شش سال به یاد اناری افتادم که پسرم قبل از رفتن در مورد ان صحبت کرده بود

وقتی به سراغ انار رفتم دیدم انار ازهم بازشده ودر وسط انارگل لاله روئیده وخشک شده بود خیلی ناراحت شدم و برای اینکه نامزدش دیگه بیشتر ازاین منتظر نماند او رابرای پسر دیگرم رضا خواستگاری کردم  و به وصیت مجیدم عمل کردم روزی یکی از دوستان پسرم که لبنانی بود به زیارت کربلا مشرف شد  من از اون خواستم دو رکعت نماز حاجت درجایی که سر مبارک امام حسین(ع) روبریدند بخواند و در دل نیت کردم اگر مجیدم زنده است برگردد اگرم نه جنازه اش بدست ما برسه  و سر انجام  بعد از ?? سال انتظار سه روز بعد ازماه مبارک رمضان  بود که جنازه مجید را اوردند و خدا رو شکر میکنم که بیشتر از این منو چشم به راه پسرم نذاشت ....

                                              (راوی  مادر  شهید)

   شادی روح شهید مجید زارعی این دلاورمرد سپاه اسلام سه تا صلوات حیدری بفرست.



جوادنجاتی ::: چهارشنبه 86/12/15::: ساعت 3:0 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :28704
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
جوادنجاتی
سلام علیک/ من جواد فرزند شهید ابراهیم نجاتی هستم پدرم ارادت خاصی به اقا اباالفضل داشته خود من هم از غلامان و نوکران اقا هستم(انشالله)و من این وبلاگ رو تقدیم می کن به ساحت مقدس ارباب و تمامی سرداران شهید شهرمون و در اون ازبیش 10000سردار شهید شهرکرمانشاه که به مظلومیت در این سرزمین زبانزد هستندمی نویسم/انشالله که روز قیامت نگاهی به ما بکنند / دراخر:یادی از یاران یابهتر بگم دلبرای من : شهیدان :عموکرم طهماسبی,عمواحمدسالمیان,خسرو ارمین,جعفر(بهمن)نیری,برومند کهزادی,علی اکبرشرفی,سیدمجیدکلوشادی, سیدمجتبی تیرانداز ,خسرو بصیرمند,شهاب خالصی,سیدجمال حائری زاده,مجیدزارعی,مرادحسین کرانی, عزیزعلی امیدوار,غلامعلی رزلانسری,سیدمحسن کشفی,کیومرث محمدی,خدامروت گلی, حاج حسین اجاقی, فرض الله رحیمی,سیدجوادذاکر :شادی روحشون صلوات حیدری
 
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<